MijnOverheid

Nederland digitaliseert in hoog tempo. Ook de overheid biedt haar diensten steeds vaker digitaal aan. Mijn.overheid.nl biedt toegang tot uw berichten, uw persoonlijke gegevens en uw lopende zaken. Overzichtelijk, veilig en altijd beschikbaar. 

Hoe ziet dat eruit? (filmpje op YouTube).

Digitaal post ontvangen van de overheid

Wilt u uw post van de overheid liever digitaal ontvangen? Dat kan met de Berichtenbox van MijnOverheid. In uw persoonlijke Berichtenbox ontvangt u berichten over uw toeslagen, uw kinderbijslag, betaalspecificaties van uw WW, of het verlopen van uw rijbewijs of APK. Als er nieuwe berichten voor u zijn, ontvangt u automatisch een e-mail.

Op MijnOverheid ziet u in één oogopslag welke persoonlijke gegevens de overheid van u heeft vastgelegd. Zo kunt u controleren hoe u bij het Kadaster, WOZ of Basisregistratie Personen geregistreerd bent. Klopt er iets niet, dan ziet u waar u terecht kunt om het aan te passen.

Steeds meer overheidsdiensten maken gebruik van de Berichtenbox, Persoonlijke Gegevens en/of Lopende Zaken van MijnOverheid. Al een miljoen Nederlanders kent het gemak van MijnOverheid. Ervaar het zelf en log in met uw DigiD (aanvragen op www.digid.nl). 

Meer informatie

Webcoördinator gemeente Beverwijk (0251) 256 256.