Contact opnemen
Onze medewerkers van het Klant Contact Centrum zitten klaar om u te helpen met uw vraag. U bereikt ons maandag tot en met vrijdag van 08.30 - 17.00 uur. U kunt ons bellen of een bericht sturen.
Bellen
U bereikt ons via 0251 256 256.
Privacygevoelige informatie sturen
Wilt u privacygevoelige informatie versturen? Gebruik dan Smartlockr. Meer informatie over het gebruik van Smartlockr vindt u op de pagina: Smartlockr
Informatie sturen die niet privacygevoelig is
Wilt u informatie sturen die niet privacygevoelig is? U kunt ons mailen via het contactformulier. Of een bericht sturen via WhatsApp.
We behandelen WhatsApp-berichten van ma t/m vrij van 08.30 tot 17.00 uur. Uw bericht wordt dan binnen 2 uur beantwoord. Let op: Gebruik WhatsApp niet voor het delen van persoonlijke informatie.
Via WhatsApp kunnen we u goed helpen bij korte vragen. Heeft u een ingewikkelde vraag? Dan kunt u ons beter bellen of mailen.
+31 6 81020253
Bellen en sms'en naar dit nummer is niet mogelijk.
Wilt u een compliment geven?
Bent u tevreden over onze dienstverlening? En wilt een medewerker of afdeling een compliment geven? Dat kan via deze knop:
Compliment aan gemeente
Heeft u een klacht of wilt een bezwaar of beroep indienen?
Check eerst wat voor u het beste resultaat geeft: Klacht, bezwaar, beroep indienen