Contact opnemen

Onze medewerkers van het Klant Contact Centrum zitten klaar om u te helpen met uw vraag. U bereikt ons maandag tot en met vrijdag van 08.30 - 17.00 uur. U kunt ons bellen of een bericht sturen. 

Bellen

U bereikt ons via 0251 256 256

Privacygevoelige informatie sturen

Wilt u privacygevoelige informatie versturen? Gebruik dan Smartlockr. Meer informatie over het gebruik van Smartlockr vindt u op de pagina: Smartlockr

Informatie sturen die niet privacygevoelig is

Wilt u informatie sturen die niet privacygevoelig is? U kunt ons mailen via het contactformulier. Of een bericht sturen via WhatsApp.

Contactformulier

WhatsApp

We behandelen WhatsApp-berichten van ma t/m vrij van 08.30 tot 17.00 uur. Uw bericht wordt dan binnen 2 uur beantwoord. Let op: Gebruik WhatsApp niet voor het delen van persoonlijke informatie. 

Via WhatsApp kunnen we u goed helpen bij korte vragen. Heeft u een ingewikkelde vraag? Dan kunt u ons beter bellen of mailen. 

+31 6 81020253

Bellen en sms'en naar dit nummer is niet mogelijk. 

Wilt u een compliment geven? 

Bent u tevreden over onze dienstverlening? En wilt een medewerker of afdeling een compliment geven? Dat kan via deze knop:
Compliment aan gemeente

Heeft u een klacht of wilt een bezwaar of beroep indienen? 

Check eerst wat voor u het beste resultaat geeft: Klacht, bezwaar, beroep indienen